השאירו פרטים
ניתן למלא את הפרטים הבאים ואנו
נחזור אליכם בהקדם:
התקשרו עכשיו: 03-9767337
אבטחת מידע וסייבר

אבטחת מידע וסייבר

שירותי אבטחת מידע לעסקים
במסגרת מתקני ה - Datacenter בנציגות ONE

אבטחת מידע וסייבר

ONE Cloud דוגלת ושומרת על רמת אבטחת מידע באופן רציף ובעלת תקנים מחמירים בנושא, בידי החברה תעודות הסמכה בתקן ISO 9001 להבטחת איכות מוצרי הענן ואיכות השירות ותקן ISO 27001 באבטחת מידע.

ONE Cloud הוסיפה תקני ISO ייעודי לאירוח בענן מסוג ISO:27017 לאבטחת תשתיות הענן עבור ספקי שירות ענן MSP ובנוסף התאמנו את התשתיות גם לגופים במגזר המדיקל בתקן מחמיר מסוג ISO:27799 המאפשר לארח חברות מתחום זה.

החברה עוברת בדיקות שנתיות בתחום הבטחת איכות המערכות והשירות, אבטחת מידע לעסקים ונהלים המותאמים לרגולציה ישראלית ובינלאומית. 

שירותי אבטחת מידע לעסקים -התאמה מדוייקת לארגון שלך


כיום החברה עוסקת ומספקת שירותי ענן מלאים מקצה לקצה
בדגש על איכות, ביצועים, אבטחת מידע וסייבר לעסקים ואיכות שירות גבוהה - והכל במסגרת מתקני ה - Datacenter ;הפזורים במס' מיקומים, בארץ (ענן מקומי) ובעולם (ענן ציבורי וגלובלי) והינם בניהול מלא של החברה ובנציגות
ONE.

שירותי אבטחת מידע (CISO) שוטפים מקצה לקצה - שירותי מנהל אבטחת מידע וסייבר לביצוע משימות שוטפות וליישום תוכנית העבודה, יישום והטמעת תקנות הגנת הפרטיות הישראליות ותקנות ה- GDPR, שירותי מודיעין סייבר, ניהול אבטחת מידע וסייבר בשרשרת אספקה וספקי מיקור חוץ, סקרי סיכוני אבטחת מידע וסייבר, מבדקי חדירה אפלייקטייבים, מבדקי חדירה תשתיתיים, טיפול מלא באבטחת מידע בממשל תאגידי – כתיבה ותיקוף נהלי אבטחת מידע ומסמכי מדיניות, קמפיין פישינג והדרכות לחברי הנהלה ועובדים , ייעוץ המשכיות עסקית בנושא סייבר, צוות תגובה לאירועי סייבר (IRT), מענה שוטף לשאלונים בנושא אבטחת מידע.

  • מבדקי חדירה -  תשתיתיים, אפליקטיביים, Black Box, Grey Box, White Box הבדיקות עצמן מתבצעות תוך שימוש בכלי התוכנה המתקדמים מסוגם בשוק לצד בדיקות ידניות מקיפות ויסודיות שנועדו לתקף את ממצאי הכלים האוטומטיים ולמצוא חשיפות פוטנציאליות נוספות. מטרת הבדיקות למעשה היא לאתר במהירות פרצות אבטחה מסוגים שונים באפליקציות ובאתרי ה-Web הארגוניים.
  • סקרי סיכונים – מבוצע על ידי מומחי אבטחת מידע (Ethical Hackers) של אינטגריטי על בסיס מתודולוגיה ייחודית שפותחה על ידינו. סקרי הסיכונים מותאמים לכל ארגון על-פי גודלו, פריסתו הגיאוגרפית, סוג התעשייה, דרישות רגולטיביות ועוד, ומבוצעים על ידי מומחי אבטחת המידע (Ethical Hackers) של החברה על בסיס מתודולוגיה ייחודית שפותחה על ידי החברה. בסיומו של כל סקר מוגש דו"ח תמציתי המכיל תמונת מצב ניהולית כמו גם פירוט של כל הממצאים, המסקנות וההמלצות המתועדפות לתיקון הליקויים.
  • יישום תקנות הגנת הפרטיות וה-GDPR - בחינת עמידת החברה בתקנות מאגרי מידע וחוק הגנת פרטיות, ביצוע סקר פערים וכתיבת תוכנית עבודה לסגירת הפערים, סיוע ברישום מאגרי מידע, כתיבת נהלים ומסמכי מדיניות וכן יישום הוראות תקנות הגנת הפרטיות בכל הנוגע לספקי מיקור חוץ וצד ג'.

אבטחת מידע וסייבר לעסקים

הסמכה בתקן הבינלאומי לניהול אבטחת מידע. ISO 27001:2013>תקן המבטיח פעולות של ארגונים בגדלים שונים למניעת דליפות מידע ולחימה בהתקפות על מערכות המידע כולל ISO:27017 ייעודי לאבטחת תשתיות הענן. 

 

מתקני הדאטה - סנטר דרכם מסופקים השירותים מנוהלים ומתוחזקים על ידי צוות המומחים שלנו.  

 

המערכות המותקנות ב-Datacenter של "ONE Cloud" מבוססים מותגי על, ע"י היצרנים המובילים והאיכותיים ביותר הקיימים בשוק. החל משרתי האירוח, מערכות האחסון, ציוד התקשורת ומערכות אבטחת מידע עם דגש על ביצועים גבוהים במיוחד ושרידות יתרה.

בכמה פתרונות אבטחת סייבר אתה משתמש? 

כדי להגן על חלקים שונים ברשת הארגונית, עסק קטן ממוצע משתמש לרוב ב - 15 עד 20 פתרונות לאבטחת סייבר, חברות בגודל בינוני מאמצות בין 50 ל-60 פתרונות כאלה, ולתאגידים או לארגונים גדולים יש יותר מ-130 פתרונות סייבר.

TMI – יותר מדי מידע? מדי יום נוצרות ברשת התקשורת של חברה כ - 10,000 התראות אבטחת סייבר. מי מקבל ומטפל בזרמי המידע הרבים והחשובים הללו? איך מבינים את כל המידע שנקלט מהם על איומי סייבר? ואיך מטפלים בהם? 

אין מספיק משאבים? טיפול במשאבי סייבר גוזל זמן רב ומצריך רמה גבוהה של מומחיות. ברוב העסקים אין צוות אבטחת IT ייעודי שיתמודד עם האתגר, ובארגונים הגדולים לעיתים אין לצוות טכנולוגיה מיטבית להצגת הנתונים ולעיבודם, או מספיק זמן כדי לעבור על כל ההתראות שמתקבלות לאורך היום ולנתח אותן. 

דרושה לך פלטפורמה אחת שתאסוף ותנתח את זרמי הנתונים שמפיקות מערכות המחשוב ואבטחת המידע בארגון שלך, הן פיזיות והן בענן ) O365, FW, EDR ועוד..(, תחקור אותם מסביב לשעון בעזרת אנליסטים מומחים ותמליץ לך על השלבים הבאים.

אבטחת סייבר CYREBRO 

פלטפורמת CYREBRO מנהלת את כל פתרונות האבטחה שלך. ובעזרת איסוף וניתוח נתונים בזמן אמת ומרכזת את כל הפרטים וההמלצות החיוניים שדרושים לך כדי לקבל את החלטות האבטחה הנכונות. היא מצמצמת משמעותית את עומסי העבודה, ומגבירה את הפרודוקטיביות של צוותי ה-IT ואבטחת מידע וסייבר.  

RO משלבת את כל הפתרונות, הכלים והטכנולוגיות שלך לאבטחה בפלטפורמה אחת, והופכת את עומס המידע בנושאי אבטחת מידע וסייבר לתמונה אחת, משמעותית וברורה, בזמן אמת. 

הודות למערכת cyberbrain ,™אשר מנהלת את הפלטפורמה ומבצעת אופטימיזציה של תהליך זיהוי האיומים וההתראה עליהם, אתה מקבל נראות בזמן אמת של כל תקריות אבטחת הסייבר. אתה תמיד יודע אילו איומים משפיעים על אילו נכסים, מה מידת החומרה שלהם, ומהם הגורמים שבבסיסם.

אבטחת מידע וסייבר המורכבת הופכת לברורה

מתחברת לפתרונות האבטחה שכבר קיימים אצלך )ולפתרונות אחרים שאולי תוסיף בעתיד(, ומשלבת את כל אירועי הסייבר שלך יחד ניטור אסטרטגי 7/24 ,תחקור ותגובה על אירועים בזמן אמת ואיסוף מודיעיני יזום על איומי סייבר. נתונים אלה חיוניים כדי לזהות אירועי סייבר ולהגיב עליהם במהירות וביעילות. הפלטפורמה מספקת לך המלצות מעשיות, ומאפשרת לך לקבל החלטות חכמות, מהירות ויעילות שיובילו לצמצום מיטבי של הסיכונים.  

הקשחת מערך הגנת המחשוב בארגון שלך

עם CYREBRO אתה מקבל החלטות טובות יותר ששומרות על הנכסים שלך מפני פריצות לנתונים, תוכנות כופר וארסנל הולך ומתפתח של תוכנות זדוניות; כך אתה גם מגן על לקוחותיך וגם שומר על המשכיות עסקית מקסימלית. פלטפורמה טכנולוגית, המשקפת את פעילות ה-SOC , האינטראקטיבית של הדור הבא, מעניקה לכל חברה את התובנות המתקדמות בעולם מבחינת ניטור אסטרטגי, ניתוח סייבר וקבלת החלטות, שבעבר היו זמינות רק למוקדי אבטחה מתקדמים ועתירי תקציב. היום, עסקים בגודל קטן ובינוני יכולים ליהנות מרכז פיקוד הגנת סייבר משלהם ולהשאיר מאחור גם את ההאקרים המתוחכמים ביותר.